trui mevrouwtje wordt jurkje voor klein meisje

Standaard

Boude trui recycleest leuk een kleine meid in huis! Zeker als het gaat om nieuwe naaiprojecten😉. Afgelopen week heb ik een oude trui van mij “omgetoverd” tot een jurkje voor het kleine meisje. Klaar om te knuffelen!

Het is een wat wijder jurkje. Hier ideaal, zodat het over het spreidbroekje past. Hij is nog wat aan de grote kant, maar we rollen de mouwen gewoon wat op.

Ik weet dat de envelop hals officieel verkeerd om zit🙂 . omgekeerde envelophalsMaar de achterste boord had ik niet helemaal mooi, daarom leek dit me beter.

Met behulp van Vlisofix heb ik de applicatie erop gemaakt.

vlisofix aplicatieTja, zo maak je van een saaie grijze trui een vrolijk jurkje voor een vrolijke jurkjemevr.gewoontjesdame!

»

  1. Leuk hoor! Ik recykleer ook regelmatig. Ik heb alleen geen dochters, anders had ik mijn garderobe ook grotendeels kunnen recykleren. (of restjes van jurken van mij kunnen omtoveren tot jurkjes en rokjes).
    Ik heb ook een keer een jurkje gemaakt voor een meisje met spreidbroekje. Zij gebruikten ook vaak maillots en leggings met een wijd jurkje erboven.
    Grappig ook die touwtjes voor de poten

Geef een reactie

