Nieuw leven!

Standaard

Wat is er veel gebeurd afgelopen jaar! Misschien wel gemerkt, maar deze blog lag een beetje op zijn gat🙂. Maar tijd om daar weer nieuw leven in te blazen. Want ik  merk dat ik weer veel ideeën heb om over te schrijven. Ik denk wel door de veranderingen van afgelopen jaar!

Wat is er zoal gebeurd… (ik zal het kort houden😉, eh proberen)

Eind 2014 ben ik zwanger geworden en in juli 2015 hebben we een gezonde dochter gekregen. Dank God!

Februari 2015 hebben we ons huis te koop gezet. Februari 2015 hebben we ons huis verkocht (in ongeveer een week!). Volgens mij moest het zo zijn!

Juni 2015 moesten we uit ons oude huis zijn, maar waar naar toe? We zitten qua werk nergens aan gebonden. Mijn man heeft heel Funda afgezocht!

Uiteindelijk hebben we gekozen voor een kavel in Hardenberg. Een plek waar we kunnen wonen en werken. Maar op een lege kavel kun je nog niet wonen… (geen huis, caravan, stromend water of elektriciteit).

Uiteindelijk zijn we in juni eerst voor een week of 6 naar een stacaravan gegaan. Ik hoogzwanger, manlief druk aan de klus in onze tijdelijke woonunit. Veel gedoe, maar uiteindelijk konden we 2 weken voor de uitgerekende datum ons tijdelijke woonunit betrekken. Tijdelijk, want vervolgens gingen we eerst een hal bouwen en nu gaan we sparen voor ons “echte” huis op de kavel.

1 week na de uitgerekende datum is onze dochter geboren. Wat een heerlijk vrolijk meisje!

En nu? Nu een half jaar later hebben we alles weer een beetje op ritme (voor zover dat kan met een baby en verbouwing). Ik ga weer bloggen🙂. Hoeveel en hoe vaak… dat gaan we merken.

Onderwerpen genoeg om over te schrijven: voeding en Colitus Ulcerosa/zwangerschap/borstvoeding/baby/ kleuter, verhuizen, verbouwen, keuzes maken, (be)sparen, kleding en andere dingen naaien. Oja, en als ik een lekker een eenvoudig recept heb… zal ik dat ook weer delen.

Tot snel hopelijk!

Mevr. Gewoontjes

Geef een reactie

