Winnaar bloghop Maart 2015 # Nieuw Leven

Standaard

Wat leuk is het organiseren van een bloghop. Nou ja, dat is niet zoveel werk. Het is vooral erg leuk om alle inzendingen te lezen! Nu nog een winnaar kiezen…

Heel divers! Het nieuwe leven van een kindje wat is geboren bij Omily. Zo mooi en wonderlijk! En ook nu zo herkenbaar nu er nieuw leven in mijn eigen buik groeit. Terwijl ik de blog las voelde ik flink getrappel in mijn buik🙂.

Maar nieuw leven is niet per se altijd mooi of gewenst. Evi Vermeulen schrijft over haar nieuwe leven hoe dat een jaar geleden begon. Je verhaal raakte mij!

Dit zijn niet de winnaars, maar ik wilde deze twee blogs toch even speciaal noemen. Ik heb gekozen voor een andere blog.

Ik heb van Tirza nieuwe dingen geleerd. Je moet de blog (nog) maar eens lezen. Ik ga er niks aan toevoegen. Mooi hoe alles samenkomt en de puzzel klopt! (De blog van Tirza http://roaroflove.wordpress.com)

Ik ben benieuwd naar het nieuwe thema. Hopelijk heb ik de tijd, neem ik de tijd om mee te doen.

»

Geef een reactie

