Drukte

Standaard

Ik zou wel meer willen schrijven. Ook over het thema van de bloghop van deze maand. Maar mijn hoofd zit nu een beetje vol met:

  • verhuizen (ons huis is in 2 week tijd verkocht).
  • de aankomende baby (uitgerekend eind juli).
  • de schoolgang van kleine Smurf (begin april 4 jaar alweer!).

We zijn druk aan het regelen om 1 juni alles klaar te hebben voor ons nieuwe plekkie. Tussendoor moet ik natuurlijk goed voor mijzelf en het nieuwe leven in mij zorgen. Goed eten, slapen en ontspannen. Tussendoor de kleine Smurf vermaken die toch echt toe is aan school.

En als het kan kruip ik nu liever achter de naaimachine dan achter de computer. Zodat ik nu wat passende kleren heb. En dat de baby straks een paar zelfgemaakte spulletjes en kleertjes heeft.

Ik heb wel een idee voor een blog voor het thema. Maar niet genoeg rust in mijn hoofd en tijd om ervoor te zitten. Dus misschien komt tie nog, misschien ook niet. Ik vind het wel erg leuk om de inzendingen van deze maand te lezen!

https://mevrouwgewoontjes.wordpress.com/2015/03/03/bloghop-wanted-christelijke-bloggers/

Ik ben benieuwd of er nog meer komen!

Groetjes en geniet van het mooie weer!
mevr. Gewoontjes

ps. ik heb sinds kort ook een facebookpagina… niet dat daar nog heel veel gebeurd😉 https://www.facebook.com/pages/Mevrouw-Gewoontjes/

 

»

  1. Pingback: Winnaar bloghop Maart 2015 # Nieuw Leven | Mevrouw Gewoontjes

Geef een reactie

