Mooi nieuws!

Standaard

Het is hier op mijn blog een beetje rustig geweest. Met een reden! Een hele leuke, fijne reden al zeg ik het zelf. Ik had afgelopen periode wat minder energie. Reden… er komt hier als God het wil een kleine Smurf bij🙂. Deze zomer ben ik uitgerekend.

Ik voel me weer goed. Maar ik heb behoorlijk wat moeite gehad met eten. Ik ben niet super misselijk geweest, maar ik had gewoon geen eetlust. ’s Morgens ging het best goed, maar des te verder op de dag, des te minder zin ik in eten had. Gelukkig smaakt het eten me weer!

Het is voor ons niet zo vanzelfsprekend (voor wie wel?) een zwangerschap. Door mijn Colitis Ulcerosa en mijn medicijngebruik. De ontsteking wilde niet rustig worden. Elke keer waren de ontstekingswaarden toch nog hoog. Maar deze zomer was het eindelijk dan toch rustig. Mijn arts gaf aan dat een zwangerschap nu ook mogelijk was.

Wij blij natuurlijk. Zelf vond ik vooral zo fijn dat we een zwangerschap niet tegen hoefden te houden. Of ik nu zwanger zou worden of niet. Dat weet je natuurlijk nooit. Maar al vrij snel was het raak.

Bijzonder! Gelukkig gaat het met mijn darmen heel goed! Het is in geen tijden zo rustig geweest. Heel fijn! Nu moet ik vooral goed eten en mijn best doen om aan te komen. Ik ben afgelopen periode namelijk nog bijna 3 kilo afgevallen. Ik kom nu gelukkig weer aan. En zit weer boven de 54 kilo.

Ik heb nu weer heel wat leuke naai projecten op stapel liggen🙂. Ik zal binnenkort wat foto’s laten zien van het resultaat.

»

  1. van harte gefeliciteerd, goede maanden , dat alles zo goed mag blijven gaan. wat zal je oudste blij zijn met een broertje of zusje!

Geef een reactie

