foto’s mini moestuin…

Standaard

Ik had nog wat fotootjes beloofd. Het groeit en bloeit en is soms een beetje bruin… Niet alles doet het even goed, maar ik zag vandaag dat er al 2 komkommers zichtbaar zijn🙂.

Erg leuk om samen met kleine Smurf voor de plantjes te zorgen. Wel opletten dat er niet teveel water in de bakken gaat. Want met water sproeien is zo leuk!

ps. weet iemand of ik inderdaad onkruid heb gekweekt? Weet iemand wat het is?

Volgens mij heb ik onkruid gekweekt...

Volgens mij heb ik onkruid gekweekt…Ik heb ook geen idee welke zaadjes hierin zitten/zaten…

De pastinaak in de wasmand.

Best groot worden de pompoenen... er zitten er twee in.

Best groot worden de pompoenen… er zitten er twee in. Eentje heb ik wat verplaatst in de bak. Door de enorme regen en het leeg kiepen van de bakken groeiden ze praktisch naast elkaar aan één kant van de bak.

Leuk dat krullende grijpblad van een pompoen

Leuk dat krullende grijpblad van een pompoen

Pastinaak, ui & radijs.. misschien een beetje veel in een kleine pot

Pastinaak, ui & radijs.. misschien een beetje veel in een kleine pot

Links verpieterde peterselie (teveel zon en teveel water) Rechts mooi groene basilicum.

Links verpieterde peterselie (teveel zon en teveel water) Rechts mooi groene basilicum.

Vele potjes sla en meer

Vele potjes sla en meer

De komkommerplant. Een beetje geel/bruin, maar er zitten toch maar 2 komkommers aan :).

De komkommerplant. Een beetje geel/bruin, maar er zitten toch maar 2 komkommers aan🙂.

Komkommer 1, de grootste

Komkommer 1, de grootste

Komkommer 2, de kleinste

Komkommer 2, de kleinste

»

  1. ik weet niet wat het is, ik denk ook dat het onkruid is.ik ben heel benieuwd hoe het verder met je pompoenen zal gaan. die hebben dacht ik enorm veel ruimte nodig. als het lukt ga ik het volgend jaar ook in een pot proberen.
    ik heb dank zij de vele zonuren een betere oogst van tomaatjes dan vorig jaar, toen waren ze in september nog niet oranje of rood.
    mvg

    • Ik ben ook best benieuwd hoe de pompoenen gaan, net als de pastinaak. Hoe groot zullen ze worden, zijn ze eetbaar of worden het hele mini worteltjes….
      De pompoenen zijn nu al best groot. Maar als het lukt, dan ga ik dat denk ik wel vaker in bakken kweken. Want het is wel erg lekker.
      Tomaatjes heb ik niet in de tuin, die krijg ik van mijn schoonouders. En die hebben op dit moment ook een super oogst.🙂

Geef een reactie

