Jongensstofjes

Standaard

stapel jongensstofjesWil je voor meiden naaien, dan is er gewoon veel meer keus. Eigenlijk net als in de winkel. Voor de meiden en de vrouwen zijn er gewoon meer kleren. Zo is het ook met stofjes. Maar ja, hier is geen klein meisje in huis, en wel een beetje stoere jongen. En daar wil ik ook graag wat leuks voor naaien.

Van deze tricot (gekocht op het stoffenspektakel) heb ik een leuk vest gemaakt voor kleine Smurf.

Van deze tricot (gekocht op het stoffenspektakel) heb ik een leuk vest gemaakt voor kleine Smurf.

Langzamerhand begin ik er oog voor te krijgen. Ik zie steeds meer leuke jongensstofjes. Op deze website bijvoorbeeld..http://webshop.ki-en-ko.be/tricot. Ik heb hier nog niet besteld hoor, maar wel erg veel leuke stofjes gezien. Het is van een winkel in België, dus ik weet niet hoe het zit met verzenden en verzendkosten naar Nederland.

Wat ik wel jammer vind is dat je al snel in de wat duurdere stofjes terecht komt. Maar soms heb je geluk! Ik was laatst bij een winkel bij ons in de buurt. Die hadden net de coupon bak gevuld met leuke jongensstofjes! 2 coupons voor € 5,- ! Nou, daar kan ik heel wat leuke dingetjes van maken.

De helikopters, appeltjes, schildpadjes & sterretjes heb ik als coupon op de kop getikt. Van de oranje helikopters zelfs 2! En die heb ik ook nog in het blauw🙂. P1070780P1070778P1070779P1070782

Met de oranje helikopters heb ik al wat leuks gemaakt. Binnenkort zal ik daar een fotootje van laten zien.

Geef een reactie

