Leuk :)

Standaard

Weet je, ik had het niet gedacht, maar mijn blog lezen steeds meer mensen.

Nou ja, ik weet natuurlijk niet of de mensen die op mijn blog komen, ook daadwerkelijk mijn blog lezen🙂.

Regelmatig worden er 100 pagina’s per dag bekeken. Toch leuk! Dat zijn ongeveer 40 – 60 verschillende mensen die mijn blog per dag bekijken. Best veel, al zeg ik het zelf.

Ik blijf dus lekker rustig doorgaan met schrijven. Zelf lees ik ook veel andere blogs met veel plezier. Geeft toch inspiratie.

Nu zie ik heel veel blogs langskomen met recepten voor overnight oats. Je zet havermout met wat andere ingrediënten te weken en de volgende morgen kun je het eten. Ik moet bekennen, het trekt mij nog niet echt. Havermoutpap, daar gruwel ik nog van. Maar havermout uit de oven!! Mjammie, dat eet ik nu 3 a 4 morgens per week. Dus ik denk, toch binnenkort maar een keer proberen. Wel handig zeker als we van’t zomer weer gaan kamperen.

Ik laat jullie horen wat ik van de overnight oats vind. Of ik het weg krijg, lekker vind of dat ik het met lange tanden eet….

»

    • 🙂 dat kan ook heel goed! Ik vind het echt een luxe dat wij dit nu regelmatig als ontbijt eten. En dan zeggen veel mensen “dat je het volhoudt, zo eten”. Oei oei, ik voel me totaal niet zielig, want wat eet ik toch lekker🙂.

Geef een reactie

