Genieten!

Standaard

BLIJ BLIJ! En LUID KLOKJE KLINGELINGELING!Dit hoor ik nu elke dag door kleine Smurf super hard gezongen! Thuis, buiten, maakt niet uit.

En niet alleen ik loop dan met een smile op mijn gezicht. Een ouder echtpaar bij de supermarkt, een jonge vrouw.. het maakt niet uit.

Wat heerlijk om deze liedjes uit volle borst mee te zingen met het lekker valse zingen van de kleine smurf hier.

Luid klokje klingelingeling, luid klokje kling
Laat het allen horen, Jezus is geboren
voor die blijde klanken, willen wij God danken!
Luid klokje klingelingeling, luid klokje kling.

En

Jezus zegt dat Hij hier van ons verwacht
dat wij zijn als kaarsjes brandend in de nachtEn hij wenst dat ieder tot zijn ere schijn
jij in jouw klein hoekje, en ik in mijn.

AMEN! Mooie tekst en ik wordt er helemaal blij van als mijn peuter dit over straat schalt. Ik zing lekker mee🙂.

Oja, ik zing ook mee met Pieter Post, Bob de bouwer (dat zijn de liedjes die ik van kleine Smurf heb geleerd). hihi

Geef een reactie

