top bericht: havermoet/appelkoek zonder suiker

Standaard

Vandaag maar eens het recept gemaakt wat staat op de meest bekeken pagina van deze blog.

Namelijk de havermout/appelkoek zonder suiker.

Ik heb iets gevarieerd. Bij de bodem heb ik wat vanille essence toegevoegd. Het ruikt alvast heerlijk!
En door de appel heb ik een paar dadels gedaan. Ik wilde kijken of het iets zoeter is. Maar oh, wat zijn die dadels hard! Ik krijg ze bijna niet klein.

Het ruikt hier in huis nu al heerlijk. Jammer date ik tot morgen moet wachten met eten. De bodem is nog veel te zacht door de boter.

Hier het recept.

Eet smakelijk!

Eén reactie »

Geef een reactie

