Gehaakt tasje door lezeres

Standaard

Ruim 10 dagen geleden kreeg ik een heel leuk mailtje. Een lezeres (een oma van 72, zoals ze zichzelf omschrijft) stuurde een foto van een tasje wat ze had gehaakt na aanleiding van mijn blog. Super leuk!

Ik deel graag informatie. Ik vind het ook erg leuk als anderen informatie delen op andere blogs. Daarvan heb ik al veel geleerd over naaien, haken, breien en anders eten. Mijn ervaring deel ik graag. Ik zie dat mijn blog steeds meer gelezen wordt (super!). Ik zie dat bezoekers regelmatig klikken op links waar ik veel aan heb gehad. Maar wat lezers er mee doen??? Geen idee!

Behalve nu! Zie hier het mooie resultaat van het gehaakte tasje. Heel leuk, een paar details zijn anders. Twee kleuren, een knoop. Ga vooral lekker variëren en maak er een eigen ontwerp van! Het patroon kun je hier vinden.

tasje buitenkanttasje binnenkant

Ik schrijf niet zo regelmatig. Ik heb wel veel onderwerpen in mijn hoofd om over te schrijven. Onder andere:

  • Ben heel veel (vind ik zelf) afgevallen door anders te eten. Hoe is mijn eetpatroon nu?
  • Hoe heb ik snel drie hele leuke rokjes (al zeg ik het zelf) in elkaar gezet (m’n kleren pasten niet echt meer…).
  • Hoe ontbijt ik nu. Brood en yoghurt/kwark vallen me zwaar… Maar ’s ochtends een goed ontbijt, dat had ik wel nodig. Welke tip kreeg ik van mijn diëtiste?
  • Ik ben naar een diëtiste gegaan, toch voor wat extra hulp. Wat heb ik van haar geleerd? Waar kan een diëtiste bij helpen.
  • Ik heb gehaakt en gebreid voor mijzelf (sjaals enzo).
  • Ben bezig met broekjes en truien voor kleine Smurf te naaien. Ik ben nu bezig met een super leuk vestje met een super leuk jongensstofje.

Zo zie je, ik heb genoeg ideeën waar ik over wil schrijven. Nu er nog tijd voor maken. Het schiet er een beetje bij in namelijk.

Groetjes en tot een volgende keer!

Enneh, als iemand ook een projectje heeft gemaakt/gedaan aan de hand van mijn blog. Dan vind ik het super leuk om over te horen. We kunnen van elkaar leren.

Mevr. Gewoontjes

»

  1. erg leuk hoor dat tasje! bedankt voor het patroon, wie weet kom ik er nog es aan toe, ben net als jij nogal druk bezet mens met veel te veel ideeën.
    gezellig dat je af en toe wat schrijft. succes.

    • Dank je voor je reactie!
      Ik moet zeggen dat ik me eerlijk gezegd niet echt druk (in de zin van gestrest voel), gelukkig. Maar ik ben soms wel met een beetje veel dingen bezig. Haha, en soms is dat heel relaxt een boek lezen🙂. En soms gezellig wat schrijven op m’n blog.

Geef een reactie

