Eten als de big five?

Standaard

Ik ben inmiddels op heel wat “blogs” geabonneerd. Ik lees niet alles, maar wel veel. Vandaag werd ik zag ik de volgende titel “bespaar met de big five”. Geen idee wat ik me daar bij moest voorstellen. Ik was nieuwsgierig.

En wat een leuk artikeltje. Ik zat met een glimlach om mijn mond toen ik het artikeltje las. Ik denk een leuke manier om op deze manier je eetpatroon te analyseren. We moeten eten als een olifant, leeuw :)!

Hier een link naar het artikeltje. Dan kunnen jullie het zelf lezen. In plaats van dat ik het hier opnieuw vertel.

Volgens mij moet ik vooral letten op de leeuw en de luipaard. De neushoorn is geloof ik de enige waar ik niet zo snel last van heb. Ik heb het niet zo snel koud (gelukkig), en als ik het koud heb doe ik ’s avonds gezellig de open haard aan of kruip onder een dekentje met een kop thee.

Geef een reactie

