mevr. Gewoontjes bestaat 1 jaar

Standaard

Ik log vandaag in op mijn blog om de statistieken eens te bekijken. Zie ik een nieuw bericht. Nieuwsgierig als ik ben ga ik dit bericht natuurlijk lezen.

Is het een berichtje van WordPress. Mijn blog bestaat nu 1 jaar! Dit had ik mij helemaal niet gerealiseerd. Ik ben daar ook totaal niet mee bezig. Maar ik vond het wel een leuk idee.

Toen ik begon met bloggen had ik zeker niet bedacht dat het ook over naaien en haken ed zou gaan. Met name dat naaien had ik niet bedacht. Toen ik begon met bloggen zat ik namelijk net op naailes. En toen dacht ik dat ik na een paar maandjes wel genoeg had geleerd.

Nu vind ik het super leuk, en elke week leer ik weer nieuwe dingetjes. Daar blijf ik dus gewoon mee doorgaan.

Net zoal het bloggen over Kleine Smurf en andere dingen die ik meemaak.

Ik kijk nu iig terug op een mooi en gezegend jaar! Ik probeer te genieten van elke dag. En volgens mij lukt dat best goed!

Tot de volgende keer, want ik zal ook dit jaar wel af en toe een berichtje blijven schrijven.

Eén reactie »

  1. Geniet inderdaad van elke dag en van alle kleine dingen: de zon (ook al is het een waterzonnetje), een wandeling, lekker eenvoudig eten, de lach van je kleintje …. . Fijne dagen nog.

Geef een reactie

