Trui van leuk jongensstofje

Standaard

jongensstofje schaapIk had jullie verteld dat ik het zo lastig vind om leuke “jongens” stofjes te vinden. Nou, dat vind ik nog steeds wel hoor. Maar laatst heb ik toch een leuk stofje met print gevonden! Een lekker zacht stofje voor een trui of een joggingbroek.

Ik heb een trui gemaakt uit deze Ottobre Design.

Al zeg ik het zelf, ik vind het resultaat erg leuk. Maar oei, wat is het lastig om een hals er goed op te zetten. Deze keer is het met hulp in twee keer gelukt.

Kleine Smurf is geloof ik ook blij met het resultaat. Na het passen wilde hij hem niet meer uit doen🙂. En elke keer als hij de trui ziet hoor ik: Meéh!

Ik denk dat we deze winter veel plezier van deze trui hebben. Ik ben benieuwd wat kleine Smurf van deze trui vind als die 18 is.. haha :)!

Maar het blijft helaas lastig om leuke stofjes te vinden. Dit was de enige geschikt voor een jongetje tegenover een heleboel meidenstofjes… Daarom binnenkort een blog over het maken van een applicatie.

»

  1. Het truitje is inderdaad geslaagd. En een mooi stofje. Inderdaad voor meisjes zijn er veel stofjes te koop, maar voor jongetjes is het steeds zoeken en als je al eentje vindt is het soms nogal prijzig.

  2. Pingback: Weg met de slobberbroeken – hallo korte rokjes :) | Mevrouw Gewoontjes

Geef een reactie

