Kabel vs. glasvezel

Standaard

Frustratie, het internet is tegenwoordig zo traag. Het is niet alleen traag, er is vaak geen verbinding. Of een soort van twijfel verbinding (aan-uit-aan-uit).

Vervelend, we hebben een abonnement en dan verwacht je dat het werkt. Maar nee hoor. Ook nu terwijl ik dit schrijf krijg ik geen verbinding. Volgens onze provider ligt het aan de kabel.

Zouden de oranje mannetjes hier misschien de oorzaak van zijn? Zouden ze met het aanleggen van het glasvezel “ per ongeluk” de kabel hebben geraakt? Zodat we wel over moeten stappen…

Het zou dus aan onze kabel liggen. Nou, wij hebben daar niet zoveel verstand van. Dus we zoeken een elektricien (of wie daar dan ook verstand van heeft). Maar die willen geloof ik geen werk. Meerdere bedrijven gebeld, maar de juiste persoon belt niet terug.

Oja, en dan wil ik wat printen, print tie alleen wit. Doet tie wel vaker en waarom??? Geen idee!!

Ik heb te doen met meneertje Normaal. Hij werkt vanuit huis. Internet en telefonie zijn wel een beetje essentieel tegenwoordig. En een goed werkende printer met alle brieven die hij verstuurd ook. Als je thuis werkt heb je niks aan twijfelverbindingen en weigerprinters.

Frustratie hier dus!

Ik wil een stabiele en geen knipperlicht relatie met het internet!

(mmm, het begint hier verdacht veel op de politiek te lijken…)

Geef een reactie

