Kinder t-shirt

Standaard

Bedankt voor de tips die ik op mijn vorige blog kreeg. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan.

Ik ben begonnen met het patroon van de Jumpsuit op de pagina van Kiind.

Ik wilde nog een kraamcadeautje maken wat geschikt is voor een jongetje en een meisje, dus ik heb eerst een klein maatje gemaakt. Wat is dat klein mt 62 nu kleine Smurf al een stuk groter is.

Het resultaat vind ik wel zo leuk dat ik ook een grote maat ga maken. Alleen maat 86 is de grootste. Ik vraag me af of kleine Smurf dat nog past. Beetje jammer als hij er na een maand al is uitgegroeid. Eens kijken of het groot genoeg is of dat ik dat patroon nog wat groter kan maken.

Het resultaat van het T-shirt kunnen jullie op de foto zien. En ook zonder overlock is me dat gelukt. Op een paar details na ben ik tevreden. Hopelijk past dit shirt over het hoofd van een kindje van een maand of drie.

»

  1. Pingback: Kindershirt van dames longsleeve « Mevrouw Gewoontjes

Geef een reactie

