Warme muts tijdens zomerdagen

Standaard

Hier dan het plaatje van de gehaakte muts.

Gehaakt tijdens de warme zomerdagen van augustus 2012. Ben trouwens ook bezig met een bijpassende sjaal.

Ik heb de muts niet van een patroon gehaakt. Gewoon een beetje geprobeerd.

Ben begonnen met een “magische ring”. Vervolgens steeds gemeerderd totdat ik hem breed genoeg vond. Een paar keer wat uithalen maar toen was ik tevreden!

Oja, ik geloof dat dit haken met staafjes heet? Of was het nu stokjes? Ik weet het niet meer.

Aan het eind heb ik een randje gehaakt. Dat maakte het mutsje wat mij betreft af.

Nu een paar dagen later is de sjaal ook af. Ik kan de winter tegemoet zien.

Geef een reactie

