Pinterest

Standaard

Ik weet nog niet helemaal hoe het werkt, maar volgens mij is dit wel leuk. Je kunt allemaal fotootjes “pinnen”. Heel gemakkelijk leg je een eigen verzameling inspiratie aan en kun je de inspiratie van een ander volgen.
Ik heb nu ook Pinterest…

Iemand nog leuke tips wat je allemaal met Pinterest kan? Ik ben het nog aan het ontdekken! Ik kan je vertellen, het is verslavend (oh nee, niet nog meer!). Ik zie zoveel leuke ideeën om te maken. Ik heb daar nooit de tijd voor. Maar goed, alleen genieten van mooie spulletjes die anderen gemaakt hebben is ook leuk.

Eén reactie »

Geef een reactie

