Verslaving

Standaard

Oh, wat is het toch leuk. Dingetjes maken met de naaimachine. En wat is het grappig om van oude T-shirts van mij nieuwe broekjes te maken voor kleine Smurf.

Nog een broekje
Gister weer achter de machine gekropen en heb op idee van eloleo een broekje uit twee shirts gemaakt. Ik heb niet precies dit patroon gebruikt. Maar het patroon wat ik had heb ik in stukken geknipt. Resultaat, een vrolijk broekje.

Nog wel een beetje groot. Het kwam tot onder zijn oksels… hij leek wel een clowntje. Hihi, nog een rode neus en het plaatje was compleet.

Inspiratie
Ben in mijn zoektocht op internet nog een leuke blog voor inspiratie tegen gekomen. Van MiekK. Je ziet hele leuke dingen die je kunt maken uit oude dingen. Ik kan je vertellen, het geeft een leuk gevoel om niet alle oude spullen zomaar weg te gooien.

Weten jullie nog leuke websites ter inspiratie? Hoe je leuke kinderkleding of kraamcadeautjes kunt maken? Ik hoor ze graag. Zet ze in een reactie hieronder. Dan ga ik zeker eens kijken.

Strenge juf
Eens kijken wat as. maandag mijn “naaijuf” over de broekjes zegt… Misschien niet zo netjes afgewerkt en met zoveel details. Maar wel zelf lekker aan het prutsen geweest🙂.

»

  1. Hé, wat leuk. Ik kan me voorstellen dat je hiervan geniet. Straks heb je zoveel dat je op de meimarkt gaat staan….

    • Het boekje was bij mij in de bieb! Een aanrader. Super Cool! Veel inspiratie op gedaan. Direct een mouwbroekje en een spencer uit oude kleding van mijzelf gemaakt voor kleine smurf. Binnenkort zal ik wel een blog schrijven met het resultaat.

  2. @petra, ik ben direct op Pinterest gaan kijken. Wat een leuke ideeën allemaal. Ik heb een pinterest account, maar ik heb geloof ik nog niet helemaal door hoe het werkt. Het boekje heb ik maar direct bij de bieb gereserveerd. Eerst eens kijken wat ik d’r allemaal uit kan maken.

Geef een reactie

