Inspiratie?

Standaard

Kleine smurf slaapt. Meneertje Normaal werkt. Huis schoon.  Ik heb nu dus alle tijd om wat te schrijven.

Heb ik de hele week ideeën voor een nieuw artikeltje. In bed, op de fiets, tijdens een filmpje kijken, etc. Dan heb ik natuurlijk geen tijd of zin om achter de computer te kruipen.

En nu? Blanco…Noppes, nada, niks. Geen idee meer wat ik had bedacht. Schiet natuurlijk niet echt op.

Misschien moet ik die ideetjes tussendoor op een papiertje schrijven. Want, ook al is mijn leven gewoontjes. Elke keer vertellen dat ik niets te vertellen heb is gewoon saai. En saai, zo zou ik mezelf toch niet willen bestempelen. Hooguit een beetje gewoontjes🙂.

En als ik dan toch een beetje saai ben, dan zal ik jullie daar verder niet mee lastig vallen. Tenzij jullie dat graag willen. Ik wil best een saai verhaal schrijven. Die kun je dan gebruiken als je niet kunt slapen. Tenminste, dan moet mijn saai wel slaapverwekkend zijn. Want alleen saai? Wat heb je daar nu aan.

Dagg! Ik zal jullie niet langer vervelen. Hopelijk binnenkort een meer inspirerend stukje van mijn kant. Ik zal mijn best doen.

Mevrouw Gewoontjes

Geef een reactie

